Magyar Brands

2013. október 31.
A fogyasztói márkák versenyében a MIRELITE az előkelő 49. helyet foglalja el.

  2013-ban is megrendezték a MagyarBrands programot, mely keretén belül a Szakértői Bizottság tagjai idén negyedszer választották meg Magyarország legkiválóbb márkáit.



A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelenthetnek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége is növekszik a vásárlók szemében.
A márkákat a bírálók számszerűsíthető kritériumok alapján: tradíció, menedzsment, foglalkoztatottság, tulajdon, reputáció, identitás szerint pontozták és rangsorolták a hét szempontot mérő MagyarBrands-indikátor súlyozott átlagszámításával. Az ismertség pontszámot a GFK piackutató intézet által végzett fogyasztói kutatás eredménye adta.

A MIRELITE márka a fogyasztói felmérés eredményeként az előkelő 49. helyezést érte el.



MIRSA oklevél

MIRELITE oklevél

MIRELITE MIRSA oklevél